Job 23 van 98


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker HR | Wemmel


Functie

Als HR-medewerker ben je verantwoordelijk voor verschillende taken, waaronder het administratief opvolgen van searches, verwerken van in- en uitdiensttredingen van personeel en uitvoeren van personeelsgerelateerde taken. Daarnaast bied je administratieve ondersteuning aan het Finance Team en werk je nauw samen met de HR Coordinator voor bv. het uitschrijven en posten van vacatures, contacten met selectie partners,... Ten slotte rapporteer je rechtstreeks aan de Finance & Administration Manager.

Jouw profiel

Wie ben jij?
  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma.
  • Je bent sociaalvaardig en een sterke communicator.
  • Je bent een discreet en betrouwbaar persoon.
  • Je bent sociaalvaardig, resultaatgericht en pragmatisch.
  • Je hebt en heel goede kennis Nederlands aangevuld met een goede basis Frans en Engels.
  • Je hebt goede kennis van Excel, Word en Powerpoint.


  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)

Aanbod

Deze rol belooft een boeiende en gevarieerde ervaring, waarin je volop de ruimte krijgt om initiatief te nemen en jezelf te ontplooien. Je zult zelfstandigheid ervaren in de uitvoering van je taken, binnen een bedrijf dat een informele en open werkomgeving biedt, omringd door gedreven collega's.

Het omvat een contract van onbepaalde duur, met een werkweek van 39 uur en 6 ADV-dagen. Naast een competitief salaris, omvat het aanbod ook extralegale voordelen zoals een groeps- en hospitalisatieverzekering en ecocheques.

Bovendien wordt er bij het behalen van voorafgestelde doelen een bonus uitgekeerd, als extra beloning voor je prestaties.

Is deze job iets voor jou?

Solliciteer dan snel online of stuur je C.V. naar asse.160@adecco.be.
Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Solliciteren

160 ASSE
+32 (0)2 453 20 49

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht